aktuality
v úterý 3.12. není cvičení Ahoj, v úterý 3.12 necvičím ... více z aktualit

AKTIVITY

PILATES

složeného z funkční gymnastiky, jógy a dalších forem tzv.BODY& MIND (harmonie těla,duše a mysli). Velice účinně zdokonaluje držení těla,tvaruje dlouhé a štíhlé svaly,oplošťuje břicho.Metoda je zaměřena k zvýšení ohebnosti,k řízení tělesného uvědomnění, správnému dýchaní,redukci stresů.Výsledkem je silné ohebné tělo,s prodlou­ženými svaly a harmonická osobnost.Kvalita cvičení je vždy důležitější než její kvantita.Na tyto lekce si nemusíte vzít obuv,cvičí se naboso nebo v ponožkách.

POWERJÓGA

cíle cvičení-celkové uvolnění,posílení a zároveň protažení celého těla,zvyšování psychické a fyzické kondice,zlepšování koncentrace.Díky pravidelnému cvičení lze předcházet zdravotním problémům.Lze také modelovat a tvarovat tělo,upravit množství podkožního tuku a vyrovnat svalové dysbalance z jednostranného přetížení,ať už při sportu nebo v pracovním procesu.Cvičí se naboso.

AEROBIK

aerobní cvičení s pestrou choreografií v prostoru s využitím chůze, při kterém dochází k vydatnému spalování tuků. Na závěr každé hodiny posilování břicha a strečink.

BODYSTYLING

vytrvalostně silové cvičení vhodné pro začátečníky i pokročilé, zaměřené na formování všech svalových skupin celého těla s využitím malých činek,speciálních posilovacích gum....


STEPAEROBIK

Aerobní cvičení se stepem - stupínkem. Formování dolní části těla -  stehenního a hýžďového svalstva. Doplněno  krátkým posilováním dalších svalových partií hlavně břicho.


PILOXING

Nová cvičební metoda, která spojuje pilates a box. Dynamická střídavá hra.Piltes zvyšuje pevnost a pružnost svalů. při boxu je tělo absolutně zpevněné, používají se pevné a přesné údery a nohy neustále poskakují.